Grafički dizajn je kreativni proces koji uključuje kombinovanje teksta, slika i drugih vizuelnih elemenata za efikasno prenošenje ideja ili poruka. Grafički dizajneri koriste različite alate i tehnike za kreiranje vizuelno privlačnih dizajna za štampane ili digitalne medije. Grafički dizajn se može primeniti na širok spektar materijala, a ovo uključuje dizajn logoa, flajera, brošura, vizit karti, etiketa, kataloga, vizuala za društvene mreže, kreiranje sajta i još mnogo toga.
Uz usluge grafičkog dizajna poboljšavaš prepoznatljivost brenda/biznisa i povezuješ se sa svojom publikom na dubljem nivou kroz vizuelno privlačan sadržaj, prilagođen za svaki marketinški medij, koji će istaći tvoj brend ili biznis na najbolji mogući način.
Postoji nekoliko razloga zašto bi bilo dobro da koristiš usluge grafičkog dizajna.
Grafički dizajn pomaže u stvaranju uglađenog i profesionalnog imidža za tvoj brend ili biznis, firmu ili projekat. Bilo da je u pitanju logo dizajn, dizajn za promo materijal, etikete za flaše, dizajn za društvene mreže…Dobro dizajnirana grafika može značajno uticati na to kako te publika doživljava, jer grafički dizajneri koriste odgovarajuće boje i fontove, koji izazivaju određene emocije kod ljudi i podstiču ih na akciju.
Grafički dizajn je od suštinskog značaja za uspostavljanje i održavanje identiteta tvog brenda/biznisa. Dosledan vizuelni stil u svim grafičkim materijalima pomaže u izgradnji prepoznatljivosti brenda i poverenja među tvojom publikom. Grafički dizajn je moćan alat za efikasno prenošenje tvoje poruke, bez obzira da li pokušavaš da informišeš, ubediš ili zabaviš, dobar grafički dizajn može ti pomoći da svoje ideje i poruke preneseš jasno i nezaboravno.
Na današnjem prepunom tržištu, izdvajanje od konkurencije je ključno.
Grafički dizajn ti stvara mogućnost da se istakneš od konkurencije zadivljujućim vizuelnim prikazima koji privlače pažnju i stvaraju kupce, jer je poznato da po prirodi ljudi više reaguju na vizuelni sadržaj. Ulaganjem u grafički dizajn, možeš povećati angažman sa svojom publikom i podstaći je da provede više vremena u interakciji sa tvojim brendom i sadržajem koji nudiš.
Bez obzira na tvoje potrebe, grafički dizajner će uvek pronaći i ponuditi najbolje moguće rešenje koje će odgovarati tvom brendu odnosno biznisu.
Bilo da si vlasnik malog biznisa, neprofitna organizacija ili individualni preduzetnik, a pogotovo ukoliko si nov na tržištu i tek pokrećeš neki svoj brend ili biznis, usluge grafičkog dizajna su neophodne ukoliko želiš da te ljudi primete, da unaprediš svoj biznis i dosegneš viši nivo u svom poslovanju.
Usluge grafičkog dizajna:
Ukoliko imaš nedoumica oko toga koja od usluga grafičkog dizajna bi bila najbolja za tebe, kontaktiraj me za besplatnu konsultaciju.
Besplatna konsultacijaKao jedan od važnijih elemenata vizuelnog identiteta, tvoj logo je najmoćnije vizuelno sredstvo koje predstavlja tvoj brend ili biznis i on donosi prvi utisak koji će tvoji kupci, klijenti i posetioci web sajta imati o tvom poslovanju.
Zato se za dizajniranje logoa nikako ne treba služiti besplatnim online alatima za instant “dizajn”, jer to nema apsolutno nikakvu vrednost i time ne postižeš nikakve rezultate.
Logo dizajn je zadatak koji mora da obavi isključivo grafički dizajner, koji će shodno potrebama tvog brenda ili biznisa, dizajn logoa kreirati tako da bude prilagođen svim medijima i pripremljen za potrebe štampe.
Tvoj logotip je tvoj pečat po kom će te ljudi zapamtiti i zato je važno da bude kvalitetno i profesionalno dizajniran.
Brend ili biznis koji poseduje logo, uliva sigurnost i poverenje kod ljudi, što može biti posebno važno za nova ili mala preduzeća koja pokušavaju da se istaknu na tržištu.
Identifikacija brenda: Logo je vizuelni prikaz brenda ili kompanije. Pomaže kupcima da prepoznaju i razlikuju jedan brend od drugog. Logotipi su dizajnirani da budu jedinstveni i nezaboravni, što olakšava ljudima da identifikuju neki brend.
Komunikacija brenda: Logotipi sadrže vizuelne elemente, simbole i tipografiju koji prenose ličnost, vrednosti i karakteristike brenda. Oni služe kao vizuelni prikaz identiteta brenda i pomažu u prenošenju njegove poruke ciljnoj publici.
Profesionalizam i kredibilitet: Imati dobro dizajniran logo može poboljšati percipirani profesionalizam i kredibilitet brenda. Vizuelno privlačan i dobro izrađen logo može uliti poverenje potencijalnim kupcima, pokazujući da je brend uspostavljen i ugledan.
Prepoznavanje brenda: Logotip igra ključnu ulogu u stvaranju prepoznatljivosti i pamćenja brenda. Kroz doslednu upotrebu i izlaganje, logo postaje povezan sa proizvodima ili uslugama brenda. Vremenom, kupci mogu odmah da prepoznaju brend samo videći njegov logotip, što pomaže u izgradnji lojalnosti i poverenja brendu.
Izdvajanje od konkurencije: Na prepunom tržištu, logo može pomoći brendu da se izdvoji od konkurencije. Jedinstven i prepoznatljiv logo dizajn izdvaja brend i stvara nezaboravan vizuelni prikaz koji ga razlikuje od sličnih proizvoda ili usluga.
Marketing i oglašavanje: Logotipi su sastavni deo marketinških i reklamnih kampanja. Oni mogu biti istaknuti na različitim marketinškim materijalima kao što su flajeri, vizit karte, brošure, web sajt, društvene mreže, oglasi i dizajn proizvoda. Prisustvo logotipa pomaže u jačanju poruka o brendu i stvara kohezivni vizuelni identitet kroz različite marketinške kanale.
Logo nije samo vizuelni simbol. On je ključna komponenta strategije brendiranja nekog biznisa. Igra značajnu ulogu u oblikovanju percepcije kupaca, građenju prepoznatljivosti brenda i na kraju - pokretanja poslovnog uspeha.
Izrada logoa je dobra investicija jer se kreira jednom i ostaje ti zauvek, ili do trenutka kada se odlučiš da ga osvežiš redizajnom.
Ukoliko ti je potreban logo za firmu, tvoj brend ili biznis ili ti je dosadio stari i želiš redizajn logoa - imaš sreće, jer sam ja tu da ti pomognem da tvoj novi logo odiše profesionalnošću i pokaže ljudima da ti je stalo do tvog biznisa i rasta brenda.
Da bi se tvoj brend/biznis razlikovao od konkurencije i da bi privukao pažnju publike na prvi pogled - potreban mu je vizuelni identitet.
Ukoliko pokrećeš svoj biznis ili brend, a ne planiraš da uložiš u izradu vizuelnog identiteta, nemoj ni da započinješ pokretanje biznisa/brenda.
Vizuelni identitet je način na koji želiš da prikažeš svoje poslovanje svojim klijentima i način na koji stvaraš utisak, kroz skup vidljivih elemenata brenda kao što su: logo, paleta boja, tipografija i slike, koji ukombinovani na pravi način, izazivaju određene emocije kod ljudi, interesovanje, grade poverenje i tako doprinose većem uspehu tvog brenda/biznisa, jer vizuelni identitet je zapravo “ono što ljudi vide”.
Da li znaš da kupci imaju mišljenje o tvojoj kompaniji ili proizvodu mnogo pre nego što uđu u tvoju kancelariju ili prodavnicu i pre nego što počnu da istražuju o tome na društvenim mrežama?
A najveći deo utiska se stiče samo gledanjem kampanje — zapravo samo pogledom na nju.
Snažan vizuelni identitet brenda, pozicionira se u umu tvojih kupaca i klijenata kao kvalitet koji vredi platiti. Tako da, ako želiš da privučeš više kupaca i klijenata, dobra izrada vizuelnog identiteta brenda će ih dovesti do tvojih vrata, spremnih da plate više za kvalitet koji nudiš.
Eto šta čini vizuelni identitet tako važnim delom tvog celokupnog poslovanja.
Dobar vizuelni identitet, otvara ti nova vrata i nove prilike u poslovnom svetu, jer uz odgovarajuć vizuelni identitet, imaš mnogo veće šanse da te ljudi zapamte, kupe od tebe, sarađuju sa tobom i preporuče te drugima.
Izrada vizuelnog identiteta podrazumeva:
Ako želiš da tvoj brend/biznis postane prepoznatljiv, zapadne za oko potencijalnim kupcima i klijentima i donese ti veću zaradu - kontaktiraj me, jer za tebe kreiram odgovarajuć i upečatljiv vizuelni identitet koji privlači pažnju, prenosi tvoju poruku i koji se ističe na tržištu.
Nemoj da dozvoliš da tvoji flajeri završe u kanti za otpatke pored trotoara, jer nikog ni ne zanimaju, koliko su dosadni i neatraktivni.
Da bi se putem flajera ispromovisala neka specijalna ponuda, proizvod ili usluga, otvaranje lokala i sl. flajer mora biti dizajniran tako da bude upadljiv, privlačan, jasan i u skladu sa vizuelnim identitetom brenda.
Benefiti i prednosti korišćenja flajera za promociju.
Privlači pažnju: Lepo dizajniran flajer će se izdvojiti iz gomile dosadnih flajera i naterati ljude da ga pročitaju.
Jasno prenosi poruku: Flajer komunicira poruku brenda ili firme na jasan i direktan način. Dizajn flajera treba da bude lak za razumevanje, a tekst jasan i lak za čitanje.
Izgrađuje svest o brendu: Flajer treba da bude u skladu sa vizuelnim identitetom brenda ili firme. To znači da se za dizajn koriste iste boje, fontovi i logotip koji se koristi i na web sajtu, na profilu društvenih mreža i drugim materijalima za marketing. Ovo pomaže da se stvori jedinstven i profesionalan imidž za tvoj brend odnosno firmu.
Podstiče akciju: Na flajeru se obavezno mora naći jasan poziv na akciju, bilo da je to poziv na neki događaj firme, poseta web sajtu, profilu na društvenim mrežama, broj telefona za kontakt i sl. kao i sve potrebne informacije, kako bi ljudi mogli da izvrše tu akciju.
Za efikasan dizajn flajera, grafički dizajner kombinuje kreativnost, strateške poruke i vizuelnu privlačnost kako bi stvorio ubedljiv i nezaboravan promo materijal koji privlači pažnju publike i pokreće željene rezultate.
Kada je u pitanju štampa flajera, najčešće se koriste flajeri a5 i flajeri a6 formata, a što se tiče vrste štampe i tiraža, to je isključivo tvoj izbor u odnosu na tvoje želje i budžet kojim raspolažeš.
Flajeri se mogu jednostavno distribuirati po celom gradu - poštanskim sandučićima, oglasnim tablama, lokalnim prodavnicama, događajima... Pokrivanje više područja učvršćuje prisustvo tvog brenda/biznisa.
Ukoliko želiš ovaj vid promocije za svoj brend ili biznis, mogu ti pomoći da tvoji flajeri sigurno završe u nečijoj torbi ili džepu, a ne u kanti za otpatke.
Dobra brošura deluje poput prodavca koji predstavljajući svoj biznis ili neku posebnu ponudu, izaziva zainteresovanost potencijalnih kupaca ili klijenata onim što nudi.
Ta zainteresovanost je ono što je potrebno da se postigne i zato je posedovanje atraktivne i ubedljive brošure toliko važno za razvitak tvog poslovanja.
Kao jedan od jačih marketinških alata, brošura je tvoja tiha mašina za povećanje profita, koja neumorno radi na privlačenju pažnje i stvaranju novih kupaca ili klijenata.
Za razliku od flajera, brošura je pogodna za sadržaj sa malo više teksta i informacija, koji će svojim specifičnim i zanimljivim izgledom, ljudima prikazati tvoju promociju.
Postoji nekoliko tipova brošura koji se najčešće koriste i svaka vrsta brošure služi određenoj svrsi.
Bi-fold brošura: Jedna od najčešćih vrsta brošura koje se koriste. Ove brošure imaju jedan preklop u sredini, stvarajući četiri stranice za sadržaj. Ova vrsta brošure se često koristi za brzo predstavljanje proizvoda ili usluge, pružajući dovoljno prostora za slike, informacije i opise.
Tri-fold brošura: Dva preklopa, što rezultira po tri dela na svakoj strani, odnosno šest stranica. Nudi mnogo više prostora za sadržaj i čini je prikladnom za detaljnija objašnjenja usluga, posebne događaje i ponude.
Z-fold brošura: Ista količina stranica kao kod tri-fold brošure, s tim da ova brošura ima cik-cak savijanje i pruža joj zanimljiv dizajn koji je čini jedinstvenom. Ova vrsta brošure je odlična za prikazivanje širokog spektra proizvoda i usluga, dakle idealna je za kompanije i biznise koji imaju mnogo toga da kažu i pokažu.
Odabir odgovarajućeg tipa brošure vrši se u odnosu na različite faktore, koji uključuju sadržaj, ciljno tržište i univerzalnu namenu.
Brošure sa najboljim povraćajem ulaganja zavise od brze poruke, privlačnih vizuelnih prikaza, kvaliteta korišćenog papira za štampu i preklopa odnosno vrste brošure koju odabereš da predstaviš svoju reklamu.
Prednosti koje ti donosi dizajn brošure za tvoje poslovanje.
Efikasna komunikacija: Brošure pružaju opipljiv i vizuelno privlačan način za prenošenje informacija o proizvodima, uslugama ili ponudi. Omogućavaju ti da predstaviš ključne detalje na jasan i organizovan način.
Kredibilitet i profesionalizam: Profesionalan dizajn brošura pozitivno se odražava na brend. To pokazuje da se uložilo i vreme i trud u kreiranje uglađenog i informativnog dela, koji može povećati kredibilitet u očima potencijalnih kupaca.
Opipljivost i pamtljivost: Za razliku od digitalnog sadržaja, brošure su fizički objekti koje potencijalni kupci mogu držati, prelistavati, pa čak i čuvati za buduću upotrebu. Ovaj opipljivi aspekt može učiniti tvoju poruku nezaboravnom i ostaviti trajni utisak.
Ciljani marketing: Brošure se mogu strateški distribuirati kako bi dosegle određenu publiku. Mogu se podeliti na događajima, postaviti u oblastima sa velikim prometom ili poslati poštom na ciljanu listu potencijalnih kupaca. Ovo ti omogućava da fokusiraš svoje marketing strategije na prave ljude.
Isplativost: U poređenju sa nekim drugim oblicima marketinga, brošure mogu biti isplativ način da dopreš do šire publike. Mogu se štampati na veliko, što smanjuje cenu po jedinici, i mogu se ponovo koristiti tokom vremena. Pružaju veliku količinu informacija na malom formatu.
Svestranost: Brošure su svestrani marketinški alati. Mogu da služe u različite svrhe, kao što je pružanje informacija o proizvodu, predstavljanje usluga, promocija događaja ili pružanje pregleda tvog poslovanja. Takođe se mogu prilagoditi za različite marketing kampanje.
Zato, ne ostavljaj svoje štandove na sajmovima i stolove u poslovnim objektima praznim, već me kontaktiraj i investiraj u dizajn brošure koju će ljudi sami uzimati u svoje ruke.
Nije dovoljno da se samo navedu proizvodi ili usluge kroz katalog, već je potrebno da se ispriča cela priča.
Dobro dizajniran katalog obraća se direktno tvojoj ciljnoj grupi, kroz pametno raspoređene stranice, slike i odgovarajuć tekst, na dinamičan i profesionalan način.
Katalog ti omogućava da predstaviš svoju firmu ili biznis, kažeš nešto više o sebi i svom brendu, predstaviš proizvode ili usluge u najboljem mogućem svetlu i privučeš ljude da kupe baš od tebe i sarađuju baš sa tobom.
Dizajn kataloga za tvoje proizvode ili usluge može ti doneti brojne prednosti za tvoje poslovanje, a evo i koje su to prednosti korišćenja usluge dizajna kataloga.
Izgradnja imena brenda/biznisa i profesionalizam: Privlačan dizajn kataloga daje tvom preduzeću profesionalni imidž. To pokazuje da je uložen trud da svoje proizvode ili usluge predstaviš na organizovan i vizuelno privlačan način. Atraktivan vizuelni prikaz i jasna informativna poruka u tvom katalogu će pomoći da se izgradi tvoj brend i unapredi poslovanje. Dobar katalog ti pomaže da izgradiš osećaj poverenja i kredibiliteta između kompanije i čitaoca, jer katalog je tu da ostavi dobar utisak na ciljnu grupu ljudi kako bi kupili od tebe i povećali tvoj profit.
Vizuelna privlačnost: Usluge dizajna kataloga mogu privući pažnju potencijalnih kupaca i klijenata podstičući ih da pregledaju tvoju ponudu. Visokokvalitetne slike, pažljivo odabran tekst i dizajn igraju ključnu ulogu u privlačenju interesovanja.
Prikazivanje proizvoda/usluga: Katalozi su kao neka platforma za detaljno predstavljanje proizvoda ili usluga. Mogu da se istaknu ključne karakteristike, specifikacije i prednosti, pomažući kupcima da donesu odluke o kupovini.
Prodaja: Efikasan dizajn kataloga može olakšati prilike za unakrsnu i dodatnu prodaju sugerisanjem povezanih ili komplementarnih proizvoda ili usluga. Strateško postavljanje i prezentacija artikala može da podstakne kupce da istraže dodatne opcije.
Pogodnosti: Katalozi nude pogodan način za čitaoce da pregledaju ponudu sopstvenim tempom, bez potrebe za internet vezom. Mogu se lako deliti od osobe do osobe, omogućavajući oflajn pristup tvom asortimanu proizvoda ili usluga i povećavajući mogućnost da katalog dospe u ruke mnogobrojnih potencijalnih kupaca.
Opipljiv marketinški materijal: Za razliku od digitalnih marketinških materijala, katalozi pružaju opipljiv oblik promocije koji kupci mogu fizički držati u rukama i povezati se sa sadržajem. Ovo fizičko prisustvo može ostaviti trajan utisak na potencijalne kupce.
Ciljani marketing: Usluge dizajna kataloga mogu da prilagode katalog specifičnoj ciljnoj publici, prikazujući proizvode ili usluge koji su im najrelevantniji i najprivlačniji. Ovaj personalizovani pristup može povećati stope angažovanja i konverzije. Sadržaj kataloga može da se prilagodi prema svojim potrebama, ali obraćanje publici bi trebalo da bude direktno. Tvoj katalog treba da bude predstavljen na jednostavan način na koji čitalac može lako da se upozna sa tvojim proizvodima ili uslugama.
Veći domet do šire publike: Još jedna prednost koju ti donosi dizajn kataloga. I digitalna i štampana verzija kataloga pružaju odličnu referencu proizvoda i informacija koje su neophodne za generisanje potencijalnog kupca ili klijenta. Ovaj metod marketinga služi kao odličan izvor informacija u bilo kom obliku i takođe pomaže u optimizaciji pretraživača na webu (ukoliko je u pitanju digitalni katalog).
Rezultati koji se mogu pratiti: Integracijom KR kodova, personalizovanih URL adresa ili jedinstvenih kodova ponude, katalozi mogu postati marketinški alati koji se mogu lako pratiti. Ovo ti omogućava da možeš meriti efikasnost kataloških kampanja i da prilagodiš svoje strategije u skladu sa tim.
Povećanje prodaje: Na kraju, dobro osmišljen dizajn za katalog može dovesti do povećanja prodaje i veći prihod za tvoje poslovanje. Efikasnim predstavljanjem proizvoda ili usluga i podsticanjem kupaca na kupovinu, katalozi doprinose ukupnom rastu i uspehu tvog brenda ili biznisa.
Sve u svemu, ulaganje u usluge dizajna kataloga može biti dragocena prednost za biznise koji žele da unaprede svoj marketing, ojačaju prisustvo svog brenda i povećaju prodaju.
Ako želiš veći profit - potreban ti je katalog koji prodaje.
Uz saradnju sa mnom možeš imati privlačan katalog koji povećava angažovanje i prodaju. Dobićeš dizajn koji privlači čitaoce i pretvara ih u kupce, strateškim izgledom kataloga koji ih čini željnim da okrenu novu stranicu i upoznaju se sa tvojim proizvodima.
Prateći vizuelni identitet brenda, dizajn kataloga kreiram tako da se kroz brojne stranice, široj publici predstave tvoji proizvodi/usluge i ispriča tvoja priča.
Etiketa je prva interakcija koju kupac ima sa nekim proizvodom i ma koliko tvoj prozvod bio dobar i kvalitetan, nikog neće zanimati ni da ga pogleda, a kamoli kupi, ukoliko dizajn proizvoda govori suprotno i odbija kupce umesto da privlači kupce.
Dakle, da bi neko primetio i najvažnije - kupio tvoj proizvod, mora se isticati od drugih na tržištu svojim dizajnom, koji čine odgovarajuća i unikatno dizajnirana etiketa, kao i sam izbor ambalaže.
Privlačan dizajn etikete zainteresovaće širu publiku za tvoje proizvode i omogućiti ti šansu za veću prodaju.
Dizajn etikete, kao i ambalaža, igraju ključnu ulogu u odlukama potrošača o kupovini.
Način na koji je proizvod upakovan i označen može u velikoj meri uticati na to kako potrošač vidi i doživljava kvalitet tvojih proizvoda, vrednost, pa čak i njihovu upotrebu. Zbog toga mnogi biznisi ulažu puno u efektivan dizajn etiketa i dobru ambalažu, jer je to definitivno moćno sredstvo za privlačenje kupaca i povećanje prodaje.
Jedan od načina na koji se može iskoristiti prednost dizajna etikete je stvaranje doslednog i prepoznatljivog vizuelnog identiteta koji je u skladu sa vrednostima i porukom brenda. Ovo stvara neposrednu vezu koja spaja proizvod i brend, što povećava verovatnoću da će se potrošač setiti i ponovo kupiti tvoj proizvod. Još jedan način na koji se može iskoristiti dizajn etikete i pakovanje u svoju korist je isticanje jedinstvenih karakteristika i prednosti proizvoda. Ovo se može uraditi korišćenjem jasnog i sažetog teksta, kao i slika koje ilustruju upotrebu ili prednosti proizvoda.
Efikasnim saopštavanjem vrednosti proizvoda, odnosno uz kvalitetan dizajn etiketa, povećavaš verovatnoću da kupci izaberu tvoj proizvod u odnosu na konkurente.
Ukoliko imaš liniju proizvoda kao što su prirodna kozmetika, prehrambeni proizvodi, proizvodi za poljoprivredu, proizvodi za higijenu, kontaktiraj me kako bih ti pomogla da privučeš više kupaca dizajnom etikete koja će savršeno odgovarati tvojim proizvodima i izdvojiti ih od konkurencije.
Kvalitetna vizit karta je tvoja šansa da ostaviš dobar utisak na svakom sastanku ili pri slučajnom susretu, gde možeš privući svog sledećeg kupca ili klijenta.
Recimo da je tvoja vizitka kao VIP propusnica u nove poslovne mogućnosti.
Dobar dizajn vizit karte pokreće razgovore i otvara nova vrata u poslovnom svetu, jer pretvara slučajne razgovore i susrete u smislene veze koje ti mogu doneti nove poslove i saradnje.
Vizitka je od izuzetnog značaja za umrežavanje i stvaranje novih kontakata, a umrežavanje se odnosi na stvaranje pravih veza. Evo šta to znači.
Nezaboravna vizit karta čini mnogo više od prosleđivanja informacija digitalnim putem. Uključivanje u kontakt oči u oči i stvarni razgovor je način na koji počinju stvarni odnosi. E-mail marketing, optimizacija za pretraživače, plaćeni oglasi...Sve ovo radi odličan posao privlačenja potencijalnih kupaca i klijenata, ali još uvek nije tako efikasno kao lični sastanak zapečaćen rukovanjem uz razmenu vizitki. Kasnije, možeš lako da preneseš informacije sa vizit karte na svoj mobilni uređaj nakon razgovora. Vizitke su najefikasniji alati za direktni marketing. Vizit karta će u svakom trenutku osigurati da nikada ne propustiš priliku za uspostavljanje vredne poslovne veze. Uvek je drži u džepovima, novčaniku ili torbi za laptop da spremno dočekaš trenutak svaki put kada naiđe novi potencijalni kupac ili klijent. Kada upoznaš nekoga, to bi potencijalno moglo biti odlična perspektiva ili povezanost, pa zar ne želiš da taj neko ode sa odličnim prvim utiskom?
Zato nemoj zanemariti dizajn vizitke, već investiraj u ovaj mali marketinški alat koji može imati ogroman uticaj na razvijanje mreže kontakata, rast brenda i razvoj biznisa.
Tvoji budući kupci i klijenti te čekaju, a ja čekam tebe da me kontaktiraš, kako bih ti pomogla da ostaviš profesionalan prvi utisak, da te ljudi zapamte i zainteresuješ ih da te kontaktiraju uz privlačan dizajn vizit karte.
Oduševi svoje klijente/kupce kada kroče u tvoj poslovni prostor, originalnim cenovnikom koji će isticati tvoje usluge i cene.
Cenovnik je često zanemaren prodajni alat, ali uz dobar dizajn cenovnika ćeš svakako privući pažnju, preneti vrednost i povećati prodaju.
Ukoliko imaš salon, restoran ili kafić i želiš dizajn cenovnika, kontaktiraj me.
U zavisnosti od branše poslovanja, cenovnik mogu dizajnirati tako da bude jednostavno prilagođen štampi A5 ili A4 formata, a može biti i u formi kataloga, što bih preporučila uglavnom za salon lepote/kozmetički salon, gde bi ljudi dok čekaju na svoj red, mogli da pogledaju zanimljiv sadržaj vezan za tvoj salon, umesto nekih dosadnih i nebitnih dnevnih novina.
Uz idealan stil, kreiram cenovnik koji će privući pažnju i sprovesti kupce na put do kupovine.
Bilo da ti je potreban baner za print, baner za sajt ili baner za google oglašavanje - tu sam za tebe.
Print baneri
Obzirom da se prave za velike formate, štampani baneri za reklame su veoma vidljivi i potencijalni kupci ih mogu lako primetiti. Takođe, štampani baner je namenjen za višekratnu upotrebu, tako da ukoliko seliš svoj poslovni prostor ili ideš sa događaja na događaj, uvek možeš koristiti isti baner.
Za tebe kreiram dizajn banera koji jasno prikazuje reklamu, kao i sve ostale potrebne informacije kao što su logo i kontakt, koji stvaraju trenutnu vezu sa publikom i ostavljaju snažan utisak na potencijalne kupce, što može rezultirati većom prodajom.
Baneri za sajt
Ova vrsta banera jeste vizuelno oglašavanje na internetu odnosno digitalno oglašavanje.
Kada su u pitanju baneri za sajt, oni se najčešće nalaze na samoj početnoj stranici nekog web shopa i služe da informišu posetioce sajta o trenutnim aktuelnim ponudama. Da bi tvoja web prodavnica uvek bila aktivna, baneri se moraju redovno ažurirati, prikazujući ono što tvoj sajt nudi, kroz novi dizajn banera.
Dobro dizajniran baner za sajt, nateraće posetioce sajta da se zadrže duže na tvojoj lokaciji jer će klikom na baner, posetilac detaljno razgledati aktuelne ponude na tvom web sajtu.
Google ads baneri
Da bi ljudi koji petražuju po internetu došli na tvoj sajt, koriste se baner oglasi, odnosno google ads baneri.
To su oni mali kreativni oglasi koji ti često iskaču na raznim web sajtovima, prikazujući se na vrhu, sa strane ili pri dnu web stranice. Klikom na taj baner, preusmerava se saobraćaj na vlasnički sajt, odnosno sa nekog sajta na tvoj. Na taj način tvoj web sajt dobija više poseta i nove potencijalne kupce.
Želiš da istakneš svoju firmu, proširiš svest o brendu, izreklamiraš svoju ponudu i da tvoj baner primete svi, na svakom sajmu, na svakom događaju?
Želiš da tvoj web sajt uvek bude svež i zanimljiv posetiocima, da dobijaš nove posete na svom sajtu i stvoriš potencijalne kupce?
Javi mi se za dizajn banera.
Želiš da obogatiš sadržaj i zadržiš posetioce što duže na svom sajtu? Tu ti može pomoći efikasna infografika.
Infografika kao moćan marketinški alat, svojim zanimljivim vizuelnim prikazom, privlači i zadržava pažnju posetilaca sajta, tako što na jednostavan i kreativan način prikazuje suvoparne podatke kao živopisne priče.
U ovom brzom modernom dobu, ljudi su preplavljeni raznim informacijama, a raspon pažnje se smanjuje iz sekunde u sekundu. Stoga, infografika ti pomaže da posetioci ne napuste tvoj web sajt tako lako, već ih zadržava svojim interesantnim podacima, prikazanih kroz skup vizuelno privlačnih grafikona i statistika.
Uglavnom se nalazi na blog web stranicama, ali se može postaviti bilo gde na sajtu. Ono što je takođe jako dobro, infografika se može lako deliti putem linka i tako se poboljšava saobraćaj tvog sajta, jer svakim novim klikom na link sa infografikom, broj poseta raste.
Obzirom na podatak da 60% ljudi reaguje više na vizuelni sadržaj nego na tekst, dizajniranje čak i najobičnije infografike čini mnogo za optimizaciju tvog sajta i digitalni marketing, zato me kontaktiraj za dizajn infografike koji će tvoj sajt dovesti na novi nivo i unaprediti marketing tvog biznisa.